dålig dag/bra dag, i dont know...

Den började bra, var på lite jobbcoaching kändes riktigt givande idag, då jag fick svar på lite frågor om cv och referenser bl.a. Känns skönt att ha varit på lite jobbcoaching nu när jag har varit ledig. Skrev ett cv igår, kul var det det boostade ialf upp mitt självförtroende lite till, jag vet vem jag är och vad jag klarar av, men jag är samtidigt en person som behöver höra vad jag är bra på ibland och då var det kul att skriva cv för då måste man ta fram allt det , jag gillar själva idéen att jobba med cv det är nyttigt. framför allt för att försöka jobba med sig själv, vem är jag vad vill jag och försöka ta fram vad som man har för egenskaper som säljer. och fast jag "bara" är 19 år känns det som att jag vet vad jag vill i livet, och hur jag vill leva. men jag vill ha mer mål att sträva efter!

i övrigt har det varit en jobbig dag, inte dålig inte bra, vet inte vad jag ska känna. men en sak är jag säker på den hade varit en helt okej dag om inte Linno hade flyttat. Jag saknar dej såå mycket redan.  God,Im gonna miss that guurrrl!!!
Hon har flyttat idag, tagit med alla sina tusen(?!) skokartonger, kläder, och  framför allt sin marcus och dragit vidare till Kalmar. Gryymt avundsjuk är jag. Är avundsjuk på Kalmar som kommer ha denna underbara galningen i sin stad.
Har varit ledsen idag, fick lite kort av Linnos mamma idag. så snällt. Hoppas jag kan fara till Kalmar och hälsa på direkt efter Kroatien, men det beror helt på men ska försöka. Tomt och tråkigt kommer det bli utan dej Linnea men jag
är jätteglad för din skull, det vet du!

Kommer inte kunna sova på några timmar ännu, mitt huvud är helt fucked up, tänker för mycket på allt eller egentligen ingenting alls. Grubbla kallas det nog. Ska försöka ta itu, med mina tankar. Så jag kan sova sen. Då blir morgondagen så mycket bättre.

Imorgon hoppas jag på en helbra dag, men det var ju inte oväntat att dagen skulle bli såhär när en av ens bästa vänner flyttar.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0