Det där med balans


Idag fick jag ett mystiskt utbrott i telefonen, känslor som jag känner innerst inne översvärmade mig verkligen. Det där med balans var som borta. tårarna bara strömmade, tur att jag hade Emmsi i telefonen.

Men det mest irriterade var att två ungar stannade upp med sina cyklar pekade och skrattade åt mig där jag stod på stigen och grät:P och det gjorde mig så jävla arg, så när jag la på telefonen frågade jag vad fan de höll på med. herregud , typ nio år var de och nyfikna stod de och försökte tjuvlyssna vad jag pratade om. som pricken över i:et , seriöst;P ja herregud.

Men nu känns det bättre, ska snart fira ett födelsedags barn ;) hihi.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0