En kväll i stan.


Idag är jag hög på livet :) och jag gillar det , jag gillar småsaker som gör livet lite roligare

Picknick med mina girrls ;D I gällivares centrum;) haha

Vi hade inget kaffe och ingen filt dock ;D jag som var så kaffesugen , men det blev mysigt ändå.
Jag hade älskat att bo i en stad med värme och park varje dag, saknar helsingborg mkt. men våran kväll blev ändå mysig och skoj att göra på impuls ;D dock saknades lite mer ingridienser att äta om man säger så, men kvällsolen lös på oss och det var så härligt att träffa tjejerna och svamla lite, dock träffade vi lite konstiga typer vilket man ofta gör i gällivare centrum på kvällen, men den konstiga kvinnan och hunden försvann fort ;D

tänker på en gång när jag emma och jim var yngre och tog med oss stereo som spelade blood hang gang och picknickade, vi gick typ i åttan eller nåt. det var tider det. vi kände oss ascooola ;D  försökte ladda upp en bild på det men misslyckades





Emma , med Tyra Posén ;)                         Eve och jaag:D


Nu ska Robin få datorn.

Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0