How ya doing? ;D

Im doing just fine, bättre ialf. tränar för fullt och försöker vila upp mig mentalt men ej fysiskt där är jag igång ;) Förlåt mina kära vänner om jag inte hör av mig och ringer som jag brukar. Men jag vill bara ta det lungt och vila upp mig och göra småsaker som gör mig glad inte stressad pallar inte med stress och jobbiga tankar längre. Måste jobba lite med mig själv och det kan ta lite tid, så snälla kasta lite positiv energi på mig just nu.
Jag har ingen riktig blogglust just nu, men det kommer . Promise :) det kanske kommer ett inlägg ikväll eller om några veckor. but i´ll be baaack ;D muhahaa!

En sista sak vill jag skriva innan Emma hookar upp mig för träning.

Robin jag älskar dej <3 tack för att du orkar med mig ibland, när det känns som jag faller.
Love you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0