Kickass!



Älskar den här låten, den är skitbra. Kelly Rowland är gryymt vacker i den här videon :) Har lyssnat mycket på den här låten i sommar, men ännu fyller den mig med energi.

Idag känner jag mig bättre, det är ingen idé att vara ledsen ibland avskyr jag att jag är så känslig. Jag har två volymer, antingen euforisk och lycklig över småsaker. eller så ledsen och arg över ingenting. Alla har sina perioder. Klart :D men jag får inte deppa ihop nu det är sommar , jag måste fokusera på körkortet och teorin!  Men samtidigt  leva för dagen, och försöka göra småsaker som gör mig lycklig varje dag. Hitta en slags balans tror jag att det heter. Det fixar jag det är jag säker på.

Nu ut och nöta i den där boken , i solen ;D man ska inte klaga ;D hehe

Kisses / Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0