One Step at a time

Jag har kickat igång en reaggetonlåt med Tito el Bambino,och sitter och äter räksoppa. Så fort den är uppäten eller heter det uppdrucken (vaa fan ska man säga?  så )ska jag plugga några timmar, *duktigt petra* Kastar positiv kraft åt mig själv.

Fan har kommit på hur jag suger åt mig positiva kommentarer som en svamp ;) älskar komplimanger, men ibland blir jag så blyg så jag vet inte hur jag ska svara tillbaka. fast det bara behövs ett tack egentligen;D

idag senare på eftermiddagen så skall jag hänga på stan en sväng med Emma och Eve ;d Länge sen man träffade henne , många man har missat denna sommaren egentligen. Mysigt att träffa tjejerna och bara hänga.

Var btw, på arbetsförmedlingen idag på morgonen. Det kändes skitbra att få lite hum vad man kan få hjälp med där. De frågade om man ville komma på kurs imorgon också om jobbcoach och sånt. Jag tackade ja, jag försöker vara positiv åt all hjälp jag kan få. Come on liksom vad förlorar man på att gå dit. Nada , ingentling. :D Jag tror det kan bli kul.  åh jag är så sugen på att sticka till Kroatien eller Bosnien till våren och jobba några månader. tankar väcktes av det där besöket.

Jaja work it girl ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0