Träning!


Det har varit så mycket på senaste tiden , så jag har halkat efter med min träning. Jag var ju ut och sprungit några gånger på Lassaspåret, det är så underbart att springa där i skogen fridfullt på något sätt. Men nu har jag inte varit ut på två veckor. Egentligen finns det inget att skylla på, jag har haft mycket att göra sure det har jag ju haft men man kan inte skylla på det.. Jag kunde ha sprungit efter jobbet, eller som paus mellan pluggandet till körkortet, för man jobbar ju inte 24/7 eller pluggar 24/7 ;) right? Istället för att träna har jag käkat massa istället tillexempel smakat det jag har bakat på jobbet,  jag erkänner kaksmet är wonderful  ;( chooooklad, glass, godis,  jag har druckigt många Lattes och mycket ost och kex kvällar har det blivit med Robin. Listan kan göras lång. Och jag älskar att äta och tänker inte skriva ett inlägg om att jag ska börja med GI eller gå på diet. Nej jag ska börja träna.

Träning är det bästa för att vara sund, det tror jag på.

Jag och Emmsi ska köpa ett kort och börja träna på Malmbergets Fysio. Det blir nog yoga i gve, m.m Känns bra och vissa träningar börjar redan nästa vecka. Längtar faktiskt och nästa vecka har jag faktiskt mer tid än vad jag har haft på mycket länge. Åh det ska bli så kul. Emma får dock lära mig lite gym, haha är inte alls för gym. Tove fick ut mig lite, och det var ganska kul, men inte världens roligaste med gym. Men jag ska lära mig att försöka tycka om det, ge det en chans till ;)

Men jag måste skaffa en riktigt fin träningsoutfit ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0