I´ll will be missing you.


Denna lördagskväll och natt, kommer bli nice, men samtidigt lite sorglig. Nu känner jag mig glad tittar genom min garderob lite grann lyssnar på Jennifer Lopez på hög volym. Men snart det kommer kännas , vet inte när men känslan kommer om ett tag kanske om några timmar, kanske innan jag ska sova. Men jag vet att det kommer kännas som mest  tomt på tisdag, för då är det verklighet då flyttar Linno. Då kommer saknaden kännas och tomheten. Men hon finns där, men hon har varit så nära mig i 14 år. Det kommer upp två bilder i mitt huvud just nu när jag tänker på dig , jag tänker på Alla afrikaner, och afrikanpartys vi har varit på med te och popcorn, hahaha ;) och alla knasiga uppträdande på Tallbackaskolan , när jag mimade Whithey Houston och du var Pochahontas;) Vi har och har haft så sjukt kul tillsammans, det händer alltid något med dig. Det kan man verkligen säga ;D Du har alltid funnits där som ett stort stöd för mig. Men avstånd är inte något problem för mig, i learned the hard way.

Hon ska iallafall ha avslutningsfika hos sig ikväll vid sex, det ska bli kul att fara dit träffa lite tjejer och göra sånt som hör till hemma hos Linno :)

Sen blir det att fara ut och dansa ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0