ordbajssss

Idag är ju galet pigg, och ännu mer hyper än igår ;) Har sovit länge idag ,somnade vid elva igår och klev upp vid elva idag. Shit typ 12 timmars sömn och idag när jag vaknade kände jag ingen klump i magen idag, så skönt har haft lite bättre dagar nu ingen äckelångest och ont i magen på morgonen i 3 dagar nu :( Jag orkar inte tänka helt enkelt. Det bara tjorvar sig då.

Det gjorde jag inte i morse heller, jag drog istället till coop för att handla lite ingridienser till min Thai-wok som jag har lagat idag till Ma familla ;D den blev yummie :) Med kokosmjölk och red chili sås. Nästa gång ska jag testa göra soppa ;) Det är roligt att laga mat ändå, jag är inte så bra ännu men jag har grymma idéer och förslag till maträtter.

Innan Coop for jag faktiskt på Dollar Store ;D Hittade lite smycken, bland annat ett par öronhängen med elefanter . :)
Jag älskar ju elefanter, men de tjatar jag jämt om. Sen hittade jag en kokbok med vegetarisk mat, inga planer på att bli vegetarian men det är så gott att äta vegetariskt. Riktigt bra recept och sånt

Har suttit lite på internet och kikat lite på sidor om volontär arbete och fadder. :) Volontär hade varit nice, hoppas jag har ekonomi till det på våren. Åh fadder hade jag också velat bli. Hade jag haft fast arbete så, men ekonomin kanske tillåter det senare. Om några månader.

Nu vill jag säga en sista grej, till Jenny.

Jag vet att Jenny A brukar läsa min blogg då och då ;) hon brukar nämligen lämna lite kommentarer :D alltid trevligt jag tänkte bara säga till dej att jag hör av mig så fort jag får tid. är mest hemma nu om inte Emma kommer förbi och hookar upp mig, jag försöker fokusera på körkortet och pluggar stenhårt varje dag nu tills det där teoriprovet. Så därför har jag inte hört av mig . men jag tänker på dej och Milo varje dag. men jag vill verkligen fixa det den här gången. Men jag kommer snart till dej. Och jag saknar dej så mycket ! Puss







Kommentarer
Postat av: jenny

Äääälskar dig med gumman! Har också mycket för mig, jobbar mycket, men har sista dagen nu på måndag. Har du haft provet ännu? Glömmer alltidvilket datum det var...



Pusssss pusss från mig och Milo:)



Jag vill ocks bli fadder. Eller jag SKA bli det när jag får ett jobb. Tycker det är viktigt, för så lite pengar för oss, gör så jävligt mycket för dem, det gör ju faktiskt deras liv så mycket bättre.

2009-08-13 @ 22:56:19
URL: http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0