work it

Jag jobbar Eftermiddag idag, skönt att sova ut. Men har trots det varit igång sen nio. Jag och Robin kollade en grym film igår kväll med Angelina Jolie. Den kvinnan är verkligen vacker, igår var hon  gorgeous. Filmen handlade om hennes sökande efter hennes man som har blivit kidnappad i Pakistan, en bra och gripande film. Hela gårdagen har jag varit igång, har varit hos Komsijat under dagen och fick äta jättegod lunch där. Sen på kvällen har jag och Jesper varit ut och köpt glass, (blev många glassar igår men är det sommar så är det ;)

 Och nu har jag som sagt varit igång sedan jag har vaknat, nu är det dags att  städa upp mitt golv där det är massor av väskor, påsar och kläder. Har ialf lyckats sätta på mig lite smink och borstat håret så jag ser lite representabel ut på jobbet , haha ;)

Jaja nu ska jag sätta på some good music ;) och sätta igång. sen ska jag rulla backen ner med cykeln till jobbet.
Ciaoooooooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0