Det här med listor.

Jag gillar det här med att sno listor, denna är snodd av Nadia. Nadiahill.blogg.se ;) sorry snygging ;)

ANTINGEN ELLER

1. pierca tungan eller läppen? - läppen, fast ingen av dem egentligen
2. vara seriös eller oseriös? - Båda två älskar att vara seriös försöker bli mer och mer vuxen, hehe. Men samtidigt är det så himla kul att vara oseriös och svamla inte tänka på morgondagen liksom ;D
3. dricka grön eller röd mjölk? - röd
4. brinna upp eller drunkna? - im on fire ;)
5. umgås med dina föräldrar eller vänner? -  Jag hade kunnat göra vad som helst för att få umgås med mammi igen, båda måste jag säga.

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - Jag älskar någon av hela mitt hjärta just nu
2. har du skolkat? - Nej inte stuckit från någon lektion, men jag har sjukanmält mig vissa dagar och varit "sjuk"
3. varmt eller kallt? - Varmt, älskar värme som sagt hade kunnat bo i ett land där man hade kunnat ha klänning och kjol hela dagarna.
4. soligt eller regn? - Soligt, helt klart! Blir så arg på svensk sommar.
5. fanta eller cola? - Ingen av dem, gillar inte kolsyrat
6. är du nyttig av dig? - Ibland är jag det, gillar nyttig mat GI-mat och älskar grönsaker och frukt. Men syndar var och varannan dag med choklad och glass, och ja jag älskar verkligen pizza. Hemmagjord av Ida med pesto, greeeeat!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. pussat någon? - Ja det har jag gjort
2. sjungit? -Ja lite grann, men missade repet igår.
3. blivit kramad? - Ja :)
4. känt dig fånig? - Ja
5. saknat någon? - Ja , Robin.
6. dansat galet? - Nej synd ;)
7. klippt håret? - Nej
8. gråtit? - Ja ;(
9. pluggat? -  Nej ingen teori på två dagar.

GREJER
1. har du blivit jagad av polisen någon gång? - Jaa, haha eller jagad och jagad.
2. har du en hund? - Ja min bichon frisé Adela
3. sover du helst ensam eller med någon? - Med någon, med Robin , men tycker om att sova med kompisar skavfötter ;D
4. tror du på spöken? - Ja, eller andar.
5. är du mörkrädd? - Inte så farligt faktiskt
6. blev du nöjd med skolfotot? - Ja fast tvåans foto blev bättre,
7. är du morgonpigg? - Nej, men har blivit piggare. Ibland vaknar jag av mig själv vid åtta, nio tiden.
8. vad vill du ha just nu? - Jordgubbar och kesella !

Ja jordgubbar och kesella var det ;) hoppas Robs kommer snart så vi kan inhandla något gott, men tror inte att jordgubbsförsäljarna är kvar.


Puss / Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

då ska jag snor ifrån dig;) kramar

2009-07-27 @ 18:49:13
URL: http://mayaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0