dobro jutro.


God morgon på kroatiska :)

daamn, har sovit riktigt länge idag. somnade vid tolv och har sovit till halv elva idag. men det är alltid skönt att sova ut när man kan så man orkar, framförallt nu när jag jobbar. knegar ju eftermiddag idag,13-21.30. Jobbar även lördag, söndag. 7-21.30. så det kommer inte bli så mycket att skriva i helgen. utan jobba, men då rullar ju cashen in som de ska ;) de går bra nu ;) haha.

tänkte bara upplysa er att vi ska spela på torgfestivalen ;) 8-9 augusti, med soulgruppen. kommer skitbra ;) hoppas vi får en kvällsspelning, i bra tid så man få se lite folk man känner. roligare att spela på kvällen också, mer folks.

. fyfan vilket rep för mig och emma igår (vi är körtjejer), vilka moves vi körde på. haha ;D en hel del bra kom vi på, men tänk om vi hade gjort vissa moves på scenen som vi gjorde igår. folk skulle undra om vi var riktigt friska. ;) det ska bli kul att göra något annat när det är torgfestival och att uppträda med bandet känns så jävla bra. för att sjunga är så himla kul. känner mig så less på denna gällivareanda, det händer inget nytt här i kulturlivet. men vårat sound är nytt och fräscht,  bl.a gammal soul som otis reeding, och aretha franklin i en skön tappning. det kommer bli hur bra som helst. :)

nu ska jag försöka få bort min hund som har somnat på min arm som jag skriver med. det roligaste är att hon inte vaknar trots att jag skrive rmed  tagnetbordet. ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0