En bra start på dagen.



Beyonces låt - Halo är helt underbar. En bra start på dagen är att lyssna på den, för den fyller hela min själ med ett lugn. Den är absolut en av de bästa låtarna av henne!

Sitter här i Robins kläder som jag har sovit i, jag älskar att sova i hans t-shirtar det luktar honom om dom och då känner jag mig trygg. Alla människor har en egen speciell doft, och jag älskar verkligen Robins doft, men det är väl för att det är Robin. Undra vad jag luktar? Haha, svett och parfym kanske :P

När jag vaknade vid halv tio så sken solen, det kändes härligt nu tittar den fram då och då. Man får hoppas att den tittar fram helt och hållet senare :)
Har fått lite förfrågningar om jag ska fara på Luleåkalaset, och svaret är No thanks. Jag har varit på LK tidigare, men aldrig Kirunafestivalen eller Piteå dansar och ler. Dock inget som lockar mig. Kanske någon annan gång om några år. Jag känner mig inte sugen på nått sånt i år, jag jobbar hela sommaren och mycket helger, men så lockar inte heller festivaler här uppe så mycket längre. Att få fara på Piteå dansar och ler var något jag verkligen vela när jag var 14 typ.

Jag far hellre på festivaler längre söderut, eller utomlands framför allt :) Tänk Reaggefestivalen i Uppsala tänk vilket guuung ;P Malmöfestivalen eller Roskilde i Danmark, det verkar så jävla soft. Eller Peace and Love. :) Har funderingar på att dra några festivaler nästa sommar, om jag är här i Sverige då. Och då dissar jag Norrland. Ska det vara festival ska det vara tält och grejer, hade en diskussion med några kompisar och de skulle helst inte kunna bo i tält. Va fan? Men ska det vara festival, så ska det ;) tänk bärbarstereo, tält, och äta chips till mat varje dag ;) Minns när jag och brossan kollade på ZTV för några år sedan när de sände ifrån Hultsfred, det såg så nice ut, tänk hur mycket crazy folks man träffar. Vilken upplevelse. Hahah ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0