En onsdag

Morgonen= Två takeaway-latte, En Ida och en promenad med en hund. Alltid lika trevligt med Ida, sötnosen.

Dagen har mestadels bestått av att plugga teori, *klappar mig själv på huvudet* :) Duktigt Petra!

Sen har jag fått lite trevliga länkar av Pux på facebook, så jag har laddat ner en snabbkurs i Lär dig kroatiska har suttit och lärt mig färger och fraser i en timme idag. *klappar mig själv på huvudet igen *.  Funderar redan på att ladda ner lite mer ord och fraser, det kostar i och för sig att beställa hela kursen. Men känner att det kan vara värt. :)

Kvällen = Mådde lite dåligt under eftermiddagen kvällen, men det försvann vid åtta, nio tiden och det blev istället Pubkväll med lillgumman Mayan, som var hyper och glad. Så härligt att få träffa lite folk och dansa. Nu sitter jag här har ätit lite som alltid när jag har varit ut. Haha ;P Kom hem vid två efter en sväng upp på Dundret efter krogen. och nu är klockan tre. Ska gå och lägga mig nu brevid världens finaste. <3

Imorgon väntas städning av huset, hemkomst av pappsi och Lena på fredag som sagt! Mýcket att göra imorgon. Sen jobb hela helgen. Skönt ändå :)

Puss och natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0