Factory Girl


Har suttit och slötittat på Factory Girl och målat naglarna, ikväll blir det utgång med Linno. Jag ska dansa och dricka goda drinkar  och njutaaa, som sagt inget Luleå, det enda jag hade velat är att fara på är Reaggetontältet med reaggeton musicaaa ;) Som de hade för två år sedan då jag var där, men då var jag för liten för att komma in.

 Reaggeton är grymt och jag kommer ihåg att basen och de spanska rytmerna hördes långt in i stan. Det är det enda jag är avundsjuk på er gott folk i Luleå är om det finns nåt tält med reaggeton/ Rnb/Hiphop musik som packat med blandade härliga människor. Men att virra omkring i Luleå och se Gällivarebor överallt är jag inte sugen på i år, därför upplever jag det med Linno ikvälll på Nex lite närmare dit, . Haha , nej men hon måste få en sista utgång i Gve-stortstan ;D hehe. Kanske att jag far  någon annan gång till Luleå på festival om det är värda artister att se. Men ikväll ska vi shaka på Q!

Gode gud hon flyttar om 2 veckor hur ska jag klara mig , har känt denna donna sen jag var 5 år gammal och vi har alltid hållit ihop, i perioder mer eller mindre, men jag vet att hon kommer trivas därnere i Kalmar , . men jag kommer sakna min drop dead gorgeous girl ;)

Nu måste jag hitta en outfit för ikväll.

Bye :)

14 års vänskap , honey I love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0