Fina lördag


Gud vad skönt med ny dag, :) Kvällen blev riktigt fin igår, jag, Linno, Natta, Marcus och Britta var och fikade på Dundret. Fyfan vad kallt det var att gå vägen till toppstugan. Ibland fattar jag inte varför jag bor i Gve, jag älska jur sol och värme. Egentligen bor jag i fel land,  Tänk att bo i ett land där man kan ha kjol och klänning varje dag. :) Det hade varit :D

 Vaknade upp vid nio, morgonen blev inte riktigt som jag har tänkt mig, men så är det ibland. Jag trasslar till det, men jag försöker. Tänk att alla min hjärtan klarar av mig ändå, jag är så tankspridd, drömmande och gud vet vad :P Ibland glömmer jag riktigt viktiga saker, och det stör mig. Men jag har liksom tankarna på åt massa olika håll samtidigt, ibland är det sån kaos i min hjärna alla dagdrömmar och måsten måste liksom få plats i min skalle och det resulterar ofta i att jag glömmer.

Härligt det känns med lördag :) Helg överhuvudtaget är fett nice, det är så skönt att bara softa göra ingenting kolla sitcoms på tv eller kolla SATC eller nån dansfilm på datorn. Men denna helg är planerad och det känns kul. ska till Ida på en och en halv timme så beger vi oss till fjällnäs och fikar. :) och grillningen ikväll, köttet är fixat hoppas nu att det blir bra.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0