måndagsbilder, och tisdagsfunderingar.


Gud vilken god mat vi lagade igår :) Min och Mayans egna thai-wok med alla grönsaker vi kunde hitta i vårat kylskåp, och massa aromat. och rödlök såklart, jag är galen i rödlök. till allt!  det blir bli middagar igen made by us, vi funkade bra ihop som kockar. det blev asgott. Två andra blev nöjda Olle igår, och Robin fick ta med som lunchlåda idag och han messade när jag var på jobbet och skrev att maten var god.

Jag behöver verkligen träffa Robin och kompisar nu. Jag tänker så mycket om allt möjligt. Har svårt att sova på kvällarna. men man är ju i den här åldern, nyss tagit studenten. man vill så mycket men man vet inte hur, ibland är den känslan härlig på nåt sätt det skapar drömmar. men ibland äter den upp mig, när jag tänker för mycket om allt möjligt tankarna tjorvar till sig, jag trasslar till det. snubblar, men som alltid reser jag mig fort igen.. vet inte vad jag surrar om egentligen.

Wosch nu kom Henke och Emma helt plötsligt ska bjuda dem på te. sen måste jag laga en sen middag till mig.
Så Ciao :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Volim teeeee peeetrus!!

2009-07-08 @ 22:47:24
URL: http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0