Bruschetta och b-filmer ;)


Bjuder på lite bilder från igår, då jag umgicks med Robin och Ida. Vi åt Bruschetta med tomat och basilika, och drack te kollade två filmer. Som blev b-filmer. Som det nuförtiden ofta blir när jag och Robin, eller när jag och vänner hyr film hehe ;)  Men det gjorde inget gay movie filmen var ändå lite underhållande eftersom jag tycker att gaykulturen är intressant och härlig och framför allt färgstark. men filmen var dock lite väl överdriven ibland, men det var ju det som var meningen.

Nu ska jag fortsätta städa, ska koppla in mina högtalare och lyssna på musik så går det lättare. Vill lyssna 2pac, med skön bas. Hörrni Vad vore livet utan musik? Man får en riktig kick av en bra låt,  och jag har nästan ständigt musik i mina öron. snart blir det käk och sen ska jag kolla SATC. Ha en fin dag raringar :D


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jaa, tack!:)

2009-07-04 @ 22:41:24
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/
Postat av: therèse

åh, tack petra:) det är du också!

2009-07-05 @ 00:30:26
URL: http://ttheresejahadgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0