Surbullan

Fuuuck, känner mig inte alls speciellt glad! Hände några irriterade saker i eftermiddagen som fick mig pissed.
Men det börjar sakta men säkert bli bättre det rinner av mig mer och mer, menmen jag är en riktig surbulla just nu :P Förlåt mina vänner ;) Oftast är jag glad men även jag måste få gnälla av mig ibland.

Jag och Adde har fått lite mat i oss nu iallafall ;) Ravioli , länge sen man käkade det. Gott var det! Har lagat mat de senaste dagarna så det fick bli lite snabbmat idag. Det är så skönt här hemma nu vi har huset för oss själva i helgen. I helgen har jag planerat in en massa kul, grillning, italiensk frukost på Fjällnäs, fika m.m. Kommer bli niiice ;)

Ska hoppa in i duschen strax, ikväll ska jag till Linno. Så kuul, behöver verkligen det lite tjejsnack och skratt, kan ha så kul med mina tjejer. De är verkligen toppen inget slår att skratta med tjejerna mina och surra om allt möjligt. Det spelar ingen roll om vi är ute och dansar eller om vi gör nada. Deras närvaro gör mig lycklig. Jag älskar mina vänner så mycket, de ger mig ofta sån positiv energi. <3

Aahhh gud glömde säga att jag far till Kroatien . Resan är beställd. :D 29sep-15 okt. Fyfan säger jag bara. Jag längtar sååå till detta underbara land och alla människor! Var så glad i  förrigår, dansade omkring när jag hade fått biljetterna i min hand.  :)

Helgen är iallafall planerad ;) imorgon blir det frukost på fjällnäs med Ida och kanske Sam. Italiensk frukost. spännande ;) På kvällen blir det grillning med soulen och söndag blir det fika med min lilla komsijat.

Okidoki. ^^ Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0