en date med mormor ;)

God morgon! jag skall gå på en halvtimme och fika med mormor, ska bli riktigt skönt att sitta ute på Nyfiket och ta en latte och prata.  fast hon och jag är som katt och hund ibland så älskar jag henne så mycket, hon bryr sig verkligen om mig. och det känns skönt att jag har henne när mamma inte finns hos oss längre, vi båda kände ju henne så väl och vi har så mycket minnen tillsammans. Efter fikan blir det hem till Adela min hund, jag ska gå en långpromenad och njuta av solen. Tänk vad en gul prick på himlen kan göra att man får sån energi! Jag hade kunnat bo i ett land där det var sol varje, dag. :) tänk att ha kjol och klänning varje dag.

Känner mig fortfarande lite fucked up från igår, men det blir bättre. skönt att vara ledig, torsdag,fredag,lördag,söndag :)
bara koppla av och varva ner. igår lagade jag och robin pasta alfredo, med en massa parmesanost a la italia ;) älskar italiensk mat.

det finns så goda recept på pasta och pizza, i Italien är pizzan gudomlig, här är den också god. men inte den samma som i pizzans hemland. min stora kärlek till mat, ännu en gång. störst är den kärleken. hahaha.
pasta, pizza och kebab. ;) ännu en gång det hade jag kunnat leva på!

Nu ska jag fixa mig lite, och gå till Nyfiket.

Jag på en Latinoresturang, i Kroatien. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0