Det här med plastikoperationer.. och bröst.


Hej alla fina :)

Jag kollade igår ett program som handlade om plastikoperationer, helt sjukt vad folk funderar på att operera ändå. Mycket sjuka operationer har man sett med åren, det största exemplet måste ändå vara Mr Micheal Jackson. Shit alltså från att vara så sjukt söt, med afrot och den afrikanska näsan, till att näsan nästan blev förfallen och den svarta mannen blev en vit kvinna. Mystiskt ändå, hela mannen är mystisk. Fast på bra sätt också ;D

Men det här med att förstora brösten tycker jag är no big deal, jag tycker dock inte att fotbollspattar är snyggt. Hade jag hade jag haft mycket mycket mycket  pengar hade jag kunnat göra lite större bröst iallafall. Det hade varit nice att ha en B eller C kupa. Men samtidigt finns det annat att slösa pengar på om man vore rik. Men om man känner sig nöjdare med sig själv med större bröst, girls go for it ;) Jag hörde en gång en kommentar av en bekant att det är kvinnoförnedrande att operera brösten. Jag fattade inte riktigt logiken där och hon hade inte heller någon förklaring.  jag är inte emot skönhetsoperationer på nåt sätt, det är upp till var och en. Men det där programet skrämde mig , många av dem människorna hade behövt terapi inte skönhetsoperationer. Det var så tragiskt att se.

Efter programet så såg jag på Tyra Banks Show, ett program som jag verkligen tycker om. Igår handlade det förresten om fosterbarn, ett intressant ämne som fick mig att fälla några tårar. Måste bara säga att Oprah är tv-shows guden i mina ögon, en otrolig kvinna. Som verkar ha ett hjärta av guld, men Tyras show har blivit bättre och bättre. Dock kan båda damernas ämnen skifta väldigt tydligt i programmen. Ibland är det intressanta och roliga ämnen, och ibland kan båda programmen ha ämnen som är riktigt ointressanta. Som Oprah för någon vecka sen, då ämnet för programet var porslin.
Ja men så kanske det går när man har avverkat många samtalsämnen genom åren.

Till saken iallafall. Igår såg jag så jäkla tydligt vilka hemska ansiktslyft Miss Tyra har gjort. Oh my godnes.. Det syns så tydligt nu när hon ler... Sen börjar hon alltmer klä sig som en tant. ;) Vars är gamla snygga Tyra. Hon var grymt fin i hennes yngre dagar.. Många svarta kändisar i USA verkar tyvärr vilja tvätta bort sitt ursprung mer och mer, utseendemässigt menar jag. Från drop dead gorgegous , till att bli en i mängden. Afroamericans sticker mer ut och borde använda sig av det oftare. Rastaflätor, afro, cornrows m.m Det är så fint. Kanske inte afro och sånt varje dag, det förstår jag att man blir less på. Vågigt hår och rakt hår är snyggt det med. men Som med hår överhuvud taget de som har rakt vill ha lockligt och tvärtom så är det för alla. Men naturlig look för svarta är så snyggt och många svarta supermodeller verkar glömma bort att använda såna frisyrer Kolla bara på Tyra och Naomi, som oftast har spikrakt hår. Och ibland vågigt.

Så fint med afro :)

Tyra med cornrows, så läcker bild just ansiktet och hyn är så fin här.

Tyra nu, ser lite konstig och stel ut i ansiktet. grymt snygg ändå. men lite tråkig ;) mer variation och mindre tant kanske ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

(Jag hittade dig med:P)



Det är så otroligt läckert med mörk hy, det lyser upp liksom. Och jag håller verkligen med om M.J, han var såå mycket snyggare i sina yngre dagar! Synd att han själv inte kände det så.



Snygg blogg du har förresten=) Kram på dig tjejen

/Emma

2009-07-22 @ 18:48:46
URL: http://zingoella.blogg.se/
Postat av: jenny

Men du behöver inte alls operera brösten, du är så perfekt som du är nu Petra

2009-07-25 @ 10:28:13
URL: http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0