keep ya head up.

Idag är det ingen bra dag, har gråtit krokodiltårar hela morgonen och tyckt synd om mig själv. men det måste man få göra. skulle vilja skriva av mig, men just nu kan inga ord i hela världen uttrycka min besvikelse. fan... så jag fattar mig kort. andra gången nu som jag inte klarar. but i dont give a fuck, jag ger aldrig upp, var ju så nära idag. envis är jag med allt jag gör. håll alltid huvudet högt är mitt motto och med det går man långt och så kommer jag alltid vara.:) ikväll blir det att umgås med lskling och laga mat och tänka på annat. och trots att det bara var några timmar sedan jag grät sönder mig, så börjar klumpen i halsen redan försvinna...

en låt som alltid gör mig glad, en låt som jag älskar att dansa till   ;) min passion är att dansa och känna att rytmerna tar över kroppen. amazing :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0