zlatan is my homeboy

Idag har jag sovit lite längre, och det blir mer dagar att sova. På fredag jobbar jag först och helgen ut, moneymaking again ;) Klev upp typ vid halv elva idag och ännu sitter jag i min snobbenpyjamas och kollar på Mtv. Tacka vet jag Mtv förut. bara för några år sedan, då var det musik 24/7, det var riktigt soft. Men nuförtiden är det musik tidigt på morgonen, eller sent på kvällen. Mellan det är det meningslösa program, som doftar fejk, typ Made. Kommer ihåg en nörd som hade läst alla harry potter böckerna baklänges, finns det såna nördar verkligen? Haha. Men Americas next best dance crew,( tror jag att det heter) är faktiskt riktigt bra. Så galet bra vissa gäng är på att dansa där,man får fan rysningar varje gång man kollar programet. Dom känns mer for real, tajta danscrew som ger allt på dansgolvet det är helt underbart att se. :)

Åh Nu kommer låten Halo med Beyonce, den är så fin. Har velat höra den hela morgonen ;) Lyssnade den hela dagen igår med Komsijat.

Gaah jag vill ha mina pengar nu så jag kan shoppa lite,  denna fina ska jag äntligen beställa det har jag bestämt mig för. Har velat ha den läänge nu, Mary is my homegirl :) Men så dök det upp en annan svensk version av denna t-shirt när jag googlade haha ;) kolla lite längre ner ;D





    
           Haha, han passar ju riktigt bra ;P mary is my homegirl, jesus is my homeboy och jaaa svenska versionen med Zlatan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0