25 sanningar om mig.

  • Jag är beroende av kärlek
  • Jag har varit nere i skiten, och mått så jävla dåligt. men det har gjort mig starkare idag.
  • Jag avgudar min mamma, och saknar henne varje dag. Hon var fantastisk på alla sätt och vis
  • Jag får ångest när jag ser andra människor må dåligt.
  • Jag planerar för mycket, älskar att ha saker på gång. människor att träffa och resor att boka.
  • Jag är kär i Robin
  • Jag skulle aldrig vilja hoppa från höga höjder, älskar adrenalinkickar. men något sånt som höjder. no way :P
  • Jag är väldigt känslig, både på gott och ont.
  • Jag underskattar ibland min egen förmåga.
  • Jag har sjuka komplex, jag har inga sjuka komplex. men skulle vilja ha finare fötter.
  • Jag tänker ibland för mycket
  • Jag fantiserar ofta om framtiden och vad den har att erbjuda.
  • Jag tycker mycket om mat. ;) och det vet många av mina närmaste som klagar på att jag jämnt är hungrig. haha :P
  • Jag tycker att tjejer ofta är dramaqueens, och avskyr verkligen sånt.
  • Jag skriver när jag är glad,ledsen, besviken. Jag älskar att skriva. Tycker om att skriva blogg,men skriver även dagbok.
  • Jag får panik av igelkottar, låter helt insane jag vet. men jag är jätterädd för dessa taggiga saker.
  • Jag umgås med olika slags människor, älskar alternativa stilar. Har världens finaste vänner <3
  • Jag har funnit mig själv, jag vet vem jag är idag och vad jag vill.
  • Jag älskar att dansa och sjunga.
  • Jag har blivit en shopoholic, älskar kläder och skor. och på senaste har det blivit många utgifter på skor.
  • Jag är en varm person som älskar att umgås, och älskar djupa samtal.
  • Jag tycker att vi människor försöker visa respekt åt varandra.
  •  Jag klarar inte av människor som ser ner på andra, tydligt och anser sig själv vara bättre.
  • Jag tycker att jag/ (Jag och Robin) har ett fint förhållande, i snart två år :) <3
  • Jag kommer bli världens lyckligaste bara jag försöker följa mitt hjärta, och tänka en extra gång vad som är rätt och fel.
en snodd lista av lifebyelin.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0