nattflumm


Sitter och funderar här med Robins lilla laptop i hans säng, jag kan inte sova... Ligger och funderar över allt möjligt. Drömmar om resor och framtid. Har legat och filosoferat om min resa till kroatien, längtar så innerligt, så underbart! tänk bara resan i sig är så kul, tänk bara arlanda , en plats där nästan alla har en sak gemensamt, det är på väg nånstans. man ser allt ifrån de som ska till USA, till en annan som skall till Ryssland, Språken bara flödas, och Arlanda är nästan som en liten stad. Det är häftigt! Åh jag ska äta Italiensk buffé med pizza och pasta på Arlanda när jag väntar på mitt flyg. Nyöppnad restaurang som var så nice,

 Åh börjar tänka på förra året när jag träffade Gabrijela när jag väntade på mitt flyg i Stockholm som skulle ta mig tillbaka till Gällivare, Gabrijela min barndomskompis från Granbacka,  Hon väntade på sin kussin från Tyskland, och hur ofta händer det att man träffas på Arlanda av  en slump sådär. guud vi kramades så länge bytte nummer med varandra. 5 år sen sist, hon var så fin och hon var och gift och allt, zigenare vetni ;) hehe.

Många tycker inte om att resa själv, men för mig är det en tjusning i sig msn får tid för sig själv samtidigt som man träffar och ser så mkt människor.;) har träffar så roligaa människor på mina resor, sen när man är framme det är så skönt, gud jag längtar efter körsbärsträden, majsfälten och de öppna människorna. :D Kroatien!!  Självklart är det bästa med resor att komma fram och uppleva, men med detta inlägg, vill jag bara påpeka att resan dit i sig inte är så pjåkig!

Nu får jag sluta drömma, och försöka sova. Imorgon börjar jag ju jobba halv nio, ;P

åh jag trivs så på mitt jobb :) hojj,vill inte tänka på att jag snart är arbetslös, men nog ska jag försöka fixa mig nått nytt.
Nu ska jag blunda och försöka tänka på nått annat



jag och gabi min gamla granne:) arlanda -08. Volim te!

Kommentarer
Postat av: jenny

föresten har hon fått barn? för visst var hon med barn? eller minns jag fel nu:P

2009-07-30 @ 05:45:04
URL: http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0