min dag på dundret och träningsfunderingar :D


Vilken dag ;)
Började med att jag vaknade tidigt, redan halv nio var jag uppe. Emma messade mig då och frågade om jag ville följa med upp på Dundret och promenera lite. Visst tänkte jag satte på mig en träningsoutfit och tog med mig Adde, min hund.
Uppe på Dundret var det jättefint att promenera, men sen bestämde jag och Emma oss för att ta en genväg för att komma ner till Emmas bil. Hahaha ;) genväg= verkligen senväg. Det blev några kilometer med bara myr. Vi såg bara myr efter myr, men tillslut kom vi fram och gud vad man ler så här åt det i efterhand. Jag, Emma och Adde var helt mör i benen sen när vi kom fram till bilen, nu vet vi ialf vilka vägar vi ska promenera nästa gång. Känns skönt faktiskt att ha varit ut och motionerat idag, shit har verkligen lagt av med träningen sen jag slutade konståkning, okej har tränat street en gång i veckan men det är för lite. Men idag blev det allt som allt nästan två mils promenad. inte vad vi hade förväntat oss kanske men man känner sig fan bäst nu :D

 idag fick jag en sån jäkla kick av att träna har tänkt flera ggr att jag borde börja. jag har ju älskat att träna mycket konståkningsträning 5 ggr i veckan förut, jag har varit ute i springspåret mkt förut. och nu äntligen kom vi iväg på träning efter egentligen flera års paus ;) till hösten blir det nog att köpa ett träningskort i malmberget, är dock inte så mycket för gym. pallar inte riktigt med sånt, kan dock tycka att benövningar är kul. men det kanske är för att jag har styrkan i benen från skridsko och dans. men jag kanske kan bli en spännhälge never know. skämt åsido :P

 men jag har funderingar på att gå såna här träningspass med olika ledare som finns där i malmberget. och sen yoga och pilates vill jag gå på i gve dock, jag tycker att det är nice med yoga och sånt avslappnande och hård träning. brukar göra hemma ibland. vill bli vig, eftersom det är bra inom dans. Sen kanske det blir danskurs med Emma Eriksson till hösten också, är lite sugen på latinodanser vill lära mig danser med mycket höfter ;).

så det hoppas jag också blir av. har lite träningsplanering ialf. hoppas det går vägen.  kommer bli skitkul i think ;) nu får man inskaffa sig riktigt snygga tränings outfits ;) känner mig fan taggad hoppas detta håller i sig. men nu verkar det som att man har en träningskompis emma då blir allt lite roligare och inom dans andra emma. :D

har varit och handlat på coop idag med robin, mums hittade moussaka svinlänge man åt det. grekisk mat är så gott.
vi har gjort tacos ikväll, länge sen man åt det. asgott var det! Vi ska snart sova. imorgon är det jobb. 7-16.

moneymaking ;) caaatching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0