13 timmars sömn.


13 timmars sömn söndag-måndag. Har sovit lite sen studenten och det enda jag kan säga är. Shit alltså studenten har tagit kål på mig ;) Har haft en en skitkul bal, älskade verkligen att gå på the red carpet! Hade kunnat gå om och om igen, vilken kick alltså! Boostar upp självförtroendet totalt , vad mer kan man säga?

Studenten går bara att beskriva med tre ord, helt fucking underbar.
Morgonen började lite lulligt med champagne till frukost, och sen bar det av till sporthallen för att repa till skolavslutningen, mot okända hav satt som den skulle och det var kul att dansa loss till Aidas Kiss låt (misstolka inte nu ;) . sen blev det sån makalös stämmning när studenterna var på plats där nere, vi satt längst fram jag såg perfekt allt för en gång skull. Tårarna rann när Jacke och Annelie sjöng "Kom ihåg mig då", jag tycker att Winnerbäck är lite överskattad men den låten är klockren.

Annars då, gillade två tal mest Carros hon höll ett fint och kort tal (gillar inte för långa tal på studenten) och Davids höll ett riktigt "jävla" känsloladdat tal ;)

Det som fick mina tårar att rinna ännu mer var att jag tilldelades ett stipendium, med motivering att jag är levnadsglad inför livet, har fina skolresultat och har ett fint bemöttande till andra (kort beskrivet vad det stod). Jag blev alldeles rörd, över den fina motiveringen och blommorna och som jag har kämpat den här våren så är jag värd detta!
Grattis till alla fina från Tallbacka som fick stipendium Ronja, Joffi, Mattias med mera. Fan vad kul!

Sen blev det lunch och sen blev det att säga hejdå till lärarna, gud vad jag kommer sakna vissa faktiskt. ingen nämnd ingen glömd. Mottagandet på skolgården var trevligt, och familjen och mormor var där. Sen blev det att åka lastbil och jag skrek mig hes däruppe. fort var vi framme i centrum där det fotades och pussades och kramades hit och dit. sen blev det mormor med robin och smöööörgåståååårta. världens bästa käk, fick ett fint halsband i guld där det står petra av mormor. sen for jag hem och det var som rena rama julafton med min släkt , lenas brors familj och presentutdelning mat och paj ;) tack alla kunde inte få en bättre dag.

fredagskvällen kunde ha blivit mer lyckad, men men ibland går det inte så man har tänkt sig.
Idag har jag mest tagit det lungt. Har varit på jobbintroduktion på Enen, och sen fikat med Ida. Men for sen hem mår inte så bra idag, har sovit några timmar på kvällen vilket resulterade att jag ej kan sova nu och jag är för vaaarm om pannan min. Igår var det uppträdande med SOULEN det gick skitbra trots vädret ;) och jag trivs verkligen att vara med i gruppen, men jag och robin var helt slut igår och han somnade klockan 6 och jag klockan åtta, på kvällen shiiit.

Yesbox, här komemr lite bilder till dom som inte orkar läsa min text  haha, men det var så kul att få sammanfatta allt. Nu ska jag försöka sova igen. Peaace out!


Kommentarer
Postat av: amanda

skitfin klänning du hadepå balen verkligen (Y)

2009-06-16 @ 10:28:19
URL: http://lillbjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0