en dag på stan...


Herregud har varit vaken till tre på natten denna natt, det är så mysigt med sommarnätter. egentligen tycker jag om att sova tidigt tio,elva är skönt på helger om man inte är ute och dansar förstås ;) men nu är dygnet vänt, och jag tar igen tiden jag missar när jag jobbar på veckorna. så det känns okej ändå.

idag har jag vaknat vid halv tio och gått ut med hundarna, för att sedan fika klockan elva på nyfiket/åhults vad det nu heter, whatever ;P
emma kom förbi halv elva och vi sällskapade ner med robin mot stan, fick två vackra sjalar av robin idag. tack :) klockan elva kom komsijat till fiket och jag beställde en riktigt god caffe latte med caramelsmak ;) länge sen jag drack en caffe latte, lessnat på det lite när jag drack det hela tiden förut när jag var i helsingborg. så det har blivit mycket cappuchino istället, men denna latten var asgod , så blir det väl latté hela sommaren.
mayan dök också upp klockan tolv då satt vi en stund med henne också för att sen gå på marknaden. emma for efter en stund. jag köpte en skitfin tröja med beyonce på ;) sen blev det en souvas kebab innan komsijat for till sig och jag och mayan styrde oss hemåt. jag älskar verkligen kebab, hade kunnat leva på kebab och pizza ;D haha

bjuder på lite bilder från idag

Kommentarer
Postat av: Mayan

Hahaha, jag hade nog kunna leva med de oxå, de var riktigt gott:D

2009-06-29 @ 11:00:59
URL: http://mayaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0