jag tror, jag tror på sommaren


Eller så inte? Jaja man kan inte förvänta sig så mycket det är ju bara juni som mormor sa ;)
Men jag vill ha sommar och soool, men det kommer väl. En resa till kroatien hade inte suttit fel just nu, men ska jobba hela sommaren= cash som är nödvändigt så det får bli en resa augusti/början av september. hur ska jag klara mig? gud vad jag saknar alla därnere dijana, kristina, denis, dejan dijanas familj! men det kanske blir en tripp till malmö innan, en snabbis om man har tur.

Imorgon är det midsommar, och då åker pappa och Lena iväg och då ska jag äta hos robin. mysigt ändå med midsommar minns när man satte blommor under kudden som liten. nu behöver jag inte göra det längre ;)

dagens planer är bilskolan, no more. Öppen för förslag ;)

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0