oh god...


känner att pressen ökar på mig, det gäller att vara fokuserad. jag har verkligen kämpat för det här. fan jag ska inte tänka så mycket bara göra det, bara klara det helt enkelt! men jag vill bara drömma mig iväg från verkligheten just nu.. när jag egentligen borde vara 100 % i fokus . men jag har varit här varenda morgon på denna bilskola hela veckan och gjort fas efter fas och klarat faserna nu. im a fighter ;)

jobbar eftermiddag idag igen, skönt att jobba ändå, att få tänka på något annat, göra nåt annat .och det gör mig lugn för på jobbet måste man vara fokuserad på andra människor för en stund, inte sitt liv . för det enda jag känner just nu inom mig är stress. hatar det... nästa vecka gäller det :) ska ge allt mer kan jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0