Student 09


Ny blogg, ny design och nya Petra ;)
Ta det sistnämnda med en nypa salt ;)

Bestämde mig för att radera mina gamla inlägg för att börja om på nytt med bloggandet. Har en ny snygg design gjort av lillgumman Mayan. Tack bloggen är superfin!

Idag är det baldag, klänningen är fixad likaså frisör tid, tid på profoto samt att jag ska förbi Elin för att bli sminkad. Det kommer bli en kick ass dag! Jag bara vet det ;) Vissa säger att balen är skittråkig och stel, men jag ska ha det riktigt roligt ikväll för det blir vad man gör det till, så tänker jag många gånger. När jag reser eller när jag festar. Jag vet iallafall att jag kommer vara så jäkla lycklig ikväll, med fetaste leendet på läpparna kommer jag gå in på Harys för denna våren har varit så hektisk. Skolan, körkort, tränare för konståkningen,  sång, dans och lite teater är det som har stått på schemat. Jag älskar att ha många bollar i luften men nu försöker jag att samla mig och fokusera, försöker hitta en slags balans så jag inte blir så stressad. men alla har sina perioder thats it ;) Men i helhet är jag lycklig för livet har så mycket att ge, och bal går man inte på varje dag. "Vad vooooore väl en bal på slottet"- Askungen ;) haha

Idag är Baldagen och då ska jag bara njuta äta gott , skratta och dansa. tordag bakisdag och körkortsplugg  och fredag STUDENTEN den kommer också bli fett nice.

Nu är klockan tjugo över tio , klockan tio ska jag infinna mig på Stinas hårcenter Therese ska fixa mitt hår där ;)
Så nu måste jag börja röra på mig. Sätter in lite bilder imorgon.

Peace !

Kommentarer
Postat av: Sara Skum

Jag är din bloggstalker :) ha så kul på balen ikväll! Vi syns! Kraam

2009-06-10 @ 13:04:44
URL: http://saraskum.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad du har blivit stor Petra ;P Hoppas du har jättekul på balen! Vi hade då kul, vad jag kommer ihåg iaf hihi, dagen efter var inte så roligt däremot :D Tänkte komma upp och kolla men jag orkar inte släpa upp barnvagnen för likavaarabacken ;) Puss puss

2009-06-10 @ 17:03:21
URL: http://emiliiah.blogg.se/
Postat av: jennifer

Tack! :) ja det ordnar sig, jag borde inte klaga, det är väl värre för dig som faktiskt måste stanna kvar här och dessutom jobba. Fast det har ju sina fördelar det med ;)

2009-06-15 @ 21:10:41
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/
Postat av: naima

hej petra!

hittade din blogg helt plötsligt, kul:)

och så måste jag gratta dig med studenten. Hur känns det nu?

2009-06-18 @ 21:17:25
URL: http://biebbmukid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0