summertime .


Vilken härlig dag :) jobbet har gått undan första förmiddagen slutade klockan tre, sen blev det att fara på marknaden och där hittade jag en grön leopardklänning. älskar leopard, jag vet många tycker det är för tanter med rött läppstift, men jag gillar det ändå. haha ;)

köpte även en snygg tröja med reaggefärgerna ;) samt en väska i samma färger. hoppas nu att inte varenda 12 åring springer omkring med tröjan som jag har köpt på marknaden. det är ju populärt bland ungarna att klä sig i kläder med tryck av bob marley, eller överhuvudtaget tröjor med grönt,gult och rött. hojja, alla vet väl inte ens vad reagge betyder...

nu är det helg och det känns riktigt efterlängtat, imorgon ska jag träffa emmsi en sväng om hon hinner.
gå lite till på marknaden, sitta ute i solen och framförallt så ska jag plugga.

ska fara till sara på ett tag , där det skall vara några tjejer ikväll och det blir säkert mys med grillning och tjejsnack ;)
sen kanske det blir krogen. hade varit kul ändå, fixa sig lite och sen dansa till sommarrytmer.


hihi en bild på linnéa baby, mig och min soulmover emma en pub kväll i maj, hoppas det blir många mysiga pubkvällar i sommar, tänk er ett glas vitt och sitta ute och bara surra skit ;) hoppas man slipper myggen bara ;D

Puss på er alla och trevlig heeeelg :D

Kommentarer
Postat av: ac

petra ja vi måste ju dra på puben någon onsdag, är så mysigt där:)

pusskram

2009-07-03 @ 17:36:14
URL: http://anncharlottejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0