dagens planer och gårdagen.

dagens planer är att plugga till maax. har varit ute en stund med hundarna iallafall det var riktigt skönt, molnigt men ändå varmt :) jag kommer vara hemma hela dagen och bara nöta trafikregler.

igår var det en riktigt fin kväll, det grillades hos sara med ett gäng brudar. det smakade helt underbart, sen var planerna att fara ut, så vi for och kollade läget i öltältet på nex vid niotiden då det var gratis. men det kändes helt ointressant eftersom de flesta som var där var i pappas ålder, det hade väl säkert kommit lite mer folk i våran ålder vid elva, men då skulle kosta 180 kr att komma in, vilket är alldeles för mycket pengar. och vi fick inte ta en stämpel utan att betala de där jävla 180 spännen. den är sjuk den här stan.  så vi dissade nex och for hem till sara och spelade ett spel och käkade godis istället haha :) men det var minst lika trevligt , fast jag kom fram till att jag är väldigt trög när det kommer till spel ;) jaja det kommer mer helger denna sommar då jag ska dansa.

jag och mina fina snäckor <3 annchan och sara.

peace out / Petra

Kommentarer
Postat av: Mayan

hehe det är bra Petra go on girl:D

2009-06-27 @ 18:35:43
URL: http://mayaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0